26.05.2011 18:40

Josef Král - rozhovor

Josef Král   Jméno: Josef Král
  Post: záložník A mužstva
  Narozen: 1. srpna 1981

 

Mohl by si našim fanouškům stručně popsat svoji fotbalovou kariéru?

Fotbal jsem začal hrát v Červených Pečkách jako malý kluk a tam jsem setrval do svých třinácti let. Poté jsem si dal fotbalovou pauzu, která trvala pět let. Od té doby až do teď hraji v Nebovidech.

Jak vnímáš z pohledu hráče situaci, ve které se v současné době nachází naše mužstvo? Fakt, že oba celky okupují poslední místo, zřejmě nevěští světlou budoucnost zdejší kopané.

Naše současná situace není moc dobrá, ale to k fotbalu prostě patří a myslím, že to je také dané přístupem některých hráčů k samotným zápasům.

Trenér hodně spoléhá na tvou univerzálnost a často tedy putuješ napříč sestavou. Který post ti osobně nejvíc vyhovuje a proč?

Mně osobně je jedno kde hraji, protože jsem rád, že si můžu vůbec zahrát. I když dost mně to bavilo v obraně.

Co do počtu naběhaných kilometrů během jednoho utkání nemáš v současném kádru zřejmě konkurenci. Co by si poradil svým spoluhráčům, aby se alespoň částečně přiblížili tvým výkonům?

Tak na naběhané kilometry nelze koukat. Jediné co bych jim řekl, je to, že kluci jsou líní, ne to je sranda ... Je to o vlastním duševnu a o připravenosti na jednotlivé zápasy. Nejsem asi ten správný člověk nato, abych někomu radil. Jsem jako krajní záložník na hřišti od toho, abych běhal a pak se zdá, že naběhám moc kilometrů.

Považuješ účinkování našeho celku v okresním přeboru za ztracený čas, nebo spíš dobrou příležitost poměřit své síly s kvalitními celky a získání nových zkušeností?

Promarněný čas to rozhodně nebyl a myslím, že dosti lidem dodal zkušenosti. I když si myslím, že trenér po nás chce nereálné věci.

Do konce soutěže zbývají poslední čtyři kola. Myslíš si, že se našemu celku podaří ještě rozšířit svoje bodové konto a případně proti kterému ze zbylých soupeřů?

Bylo by to hezké, kdyby se navýšil počet bodů. Už kvůli fanouškům a lidem co se starají o chod hřiště a všeho okolního. Nelze říci konkrétně, kde se body dají udělat, když po každé hrajeme ve slepené sestavě.

 

Autor: lch

—————

Zpět


Kontakt

SK Nebovidy


Nebovidy
28002