21.08.2010 21:45

Martin Kalenda - rozhovor

Martin Kalenda   Jméno: Martin Kalenda
  Post: trenér A mužstva
  Narozen: 7. dubna 1970

 

Na úvod pár slov o Vás. Mohl byste našim fanouškům stručně charakterizovat Vaší fotbalovou minulost, ať už z pohledu hráče nebo trenéra?

Jako hráč jsem začínal hrát fotbal v Kolíně. V osmnácti letech jsem přestoupil do Sparty Praha, kde jsem byl jeden rok a pak jsem odešel na tři roky do RH Cheb, kde se mi stal vážný úraz kolene a já musel s aktivní činností skončit. S trénováním jsem začal v Kolíně u mládeže a postupně jsem vystřídal angažmá v Kutné Hoře a Velimi.

Proč jste se rozhodl trénovat právě Nebovidy?

Byl jsem osloven panem Honcem a rád nabídku přijal. 

Máte za sebou již několik tréninků. Jak hodnotíte přístup hráčů a kde vidíte největší prostor pro zlepšení?

Přístup hráčů k tréninkům je v naprostém pořádku.

Společně s mužstvem máte za sebou dvě přípravná utkání. Vykrystalizovala se tedy už sestava pro první ostrý duel a jak hodnotíte tyto zápasy?

Sestava až na dva posty je daná. Chybí brankářská jednička a střední záložník. Zápasy splnily moje představy k úplné spokojenosti. Chybí ještě jedno přátelské utkání.

Plánujete společně s vedením ještě nějaké doplnění kádru?

Doplnění kádru zatím neplánujeme, protože si myslím, že by měli hrát hráči, kteří okres vykopali.

Na závěr tradiční otázka. Jaké jsou Vaše cíle z pohledu umístění našeho celku v okresním přeboru?

Byl bych rád, kdyby neměly Nebovidy starosti se záchranou.

 

Autor: lch

—————

Zpět


Kontakt

SK Nebovidy


Nebovidy
28002