12.05.2011 22:37

Jiří Pluhař - rozhovor

Jiří Pluhař   Jméno: Jiří Pluhař
  Post: útočník A mužstva
  Narozen: 5. září 1978

 

Mohl by si našim fanouškům stručně popsat svoji fotbalovou kariéru?

Fotbal jsem začal hrát v šesti letech v Červených Pečkách, kde jsem působil až do konce roku 1999. Poté jsem přestoupil do Nebovid, kde jsem dosud.

Pouhé čtyři branky na kontě loňského krále střelců. V čem spatřuješ hlavní příčiny dosavadního nezdaru?

To je dáno stylem naší hry. Hra ze zabetonované obrany na jednoho útočníka rozhodně nepřinese plno gólů v soupeřově síti. Když budu mluvit o ofenzivě, tak nám chybí druhý útočník a v záloze myšlenka a nápad. Tím je dáno to, že nemáme tolik šancí ke skórování. Tenhle styl hry mě nebaví.

Zdá se, že trenér stále nemůže najít optimální útočné duo. Koho ty by si osobně rád ze současného kádru uvítal po svém boku a proč?

Ze současného kádru nikoho. Kluci mají své posty a teď tam opravdu druhý útočník není. Kdybych měl někoho říct, tak rozhodně bych chtěl hrát se Srnou (pozn. red. Jiří Zelenka). Když jsme spolu hráli v útoku, tak se obrany soupeře třásly už před zápasem.

Která z okresních obran ti v dosud odehraných zápasech přišla jako nejpropracovanější a proti které by sis naopak rád znovu zahrál?

Nejpropracovanější to nevím, ale špatně se mi hrálo na Konárovice. No jinak jsem zvědaví na obranu Peček.

V nebovidském dresu jsi odehrál již řadu sezón, na které období nejraději vzpomínáš a proč?

Tak určitě na postupy do okresu. Ale nejlepší období bylo myslím rok 2003/2004 a následně sezóna 2004/2005. Kde jsme nejdříve vykopali postup a následující sezónu jsme skončili v okresu třetí a já vyhrál krále střelců okresu s 23 brankami.

V předposledním kole okresního přeboru zajíždějí Nebovidy do Peček. Na hřišti tak zřejmě narazíš na své bývalé spoluhráče z obrany. Bude mít pro tebe tento duel nějaký zvláštní náboj a dá se v takovém případě zúročit znalost bývalých spoluhráčů?

Žádný zvláštní náboj pro mě ten zápas mít nebude, pokud tedy ještě o něco nepůjde. Samozřejmě víme co hrají, to ale kluci vědí taky. Takže uvidíme, kdo nakonec zúročí znalost bývalých spoluhráčů.

 

Autor: lch

—————

Zpět


Kontakt

SK Nebovidy


Nebovidy
28002