03.10.2010 13:26

Milan Vácha - rozhovor

Milan Vácha   Jméno: Milan Vácha
  Post: brankář B mužstva
  Narozen: 8. září 1967

 

Mohl by si našim fanouškům stručně popsat svoji fotbalovou kariéru?

Moje fotbalové začátky spadají do roku 1972, kdy jsem jako žáček SK Nebovidy začínal coby útočník pod vedením p. Karla a mého otce, který mě přesměroval do branky. Po rozpadu žáčků v Nebovidech jsem chytal do patnácti let v Červených Pečkách za tamní oddíl. Dorostenecký věk jsem strávil v AFK Kolín pod vedením trenérů Kuběny a Kureše, kde jsme postoupili do druhé dorostenecké ligy. Na vojnu jsem nastoupil do VTJ Karlovy Vary, druhá liga, po půl roce VTJ Klatovy, krajský přebor. Po skončení vojny angažmá v Červených Pečkách, krajský přebor. Po třech letech opět návrat do Nebovid kde působím dodnes.

Jak by si zpětně zhodnotil loňskou sezónu, ve které si patřil k hlavním oporám našeho celku?

Postup do Okresního přeboru je zásluha nejen má, ale i všech hráčů plus celého realizačního týmu. Kopaná je sport a na této úrovni to není jen zábava, ale i zodpovědnost ke kamarádům, spoluhráčům a hlavně k sobě. Můj názor je, že do Dolíčku okres patří a že hráče na něj máme.

V současné době nemá naše mužstvo jasnou brankářskou jedničku. Kdo si myslíš, že by tě ze současného kádru mohl nahradit?

Podle mě je jasnou jedničkou Michal Pluhař a jeho temperament se v brance zklidní.

Ve třetím kole jsme inkasovali devět branek. Zažil jsi někdy osobně coby brankář podobný debakl a jak na něj případně vzpomínáš?

Na devět branek si nepamatuji, snad jenom v začátcích žáků.

Tvůj syn Milan pokračuje ve tvých stopách, jako hráč divizní Velimi. Sleduješ jeho výkony a snažíš se mu případně předat své bohaté zkušenosti?

Divizní kopaná je velmi kvalitní soutěž. Samozřejmě, že jeho výkony sleduji a v 18 letech hrát divizi je velmi slušné. Stále se mu snažím radit, ale spíše doma, na hřišti je to jen na něm. Dělá mi velkou radost.

Od loňské sezóny se kromě fotbalu staráš i o občerstvení a hlavně napojení našich fotbalových fanoušků. Jak lze podle tebe obě tyto činnosti zkombinovat a na co by si naše fanoušky rád pozval?

No snažím se, aby lidé byli v Nebovidském dolíčku spokojení a aby chodili nejenom na pivo, ale hlavně na kvalitní kopanou.

 

Autor: lch

—————

Zpět


Kontakt

SK Nebovidy


Nebovidy
28002